K: Onko tuotteissa alv jo mukana?
V: Näkyvillä olevissa hinnoissa ei ole alv mukana, mutta ostoskorissa tuotteiden hintaan lisätään alv. Näet laskelman ja loppuhinnan ostoskorissa.


K: Palveleva verkkokauppa? Mikä se on? Mikä ero on tavalliseen verkkokauppaan tai vain kauppaan?
V: Palveleva verkkokauppa on tietenkin ensisijaisesti verkkokauppa, mutta meiltä saa lisäksi puhelimen ja sähköpostin avulla nopeasti asiantuntevaa apua pakkaamiseen ja tuotteisiin liittyvissä asioissa. Haluamme asiakkaiden kysyvän meiltä mielenkiintoisia kysymyksiä. Normaalista kaupasta eroamme siinä, ettei meillä ole myymälää. Sen sijaan meillä on laaja varasto.


K: Kuinka luon tunnukset järjestelmään?
V: Sivun oikeasta yläreunasta löytyy Kirjaudu sisään-linkki, jonka kautta tunnusten luonti on helppoa. Tunnukset voi myös luoda sen jälkeen kun tuotteet on kerätty ostoskoriin ja tilaaja siirtyy toimitusta ja maksamista koskevaan osioon verkkokaupassa. Järjestelmä lähettää vielä sähköpostilla vahvistusviestin, jossa olevaa linkkiä pitää klikata. Tällä varmistamme, että sähköposti on oikea eikä mikään spamrobotti.


K: Miten tuotteet maksetaan?
V: Maksukaistan avulla tuotteet voi maksaa yleisimmillä maksukorteilla sekä pankkitunnusten avulla tilisiirtona suoraan omalta tililtä. Rekisteröityneillä yritysasiakkailla on mahdollista näiden maksutapojen lisäksi maksaa laskulla. Nettipakkauksen taloushallinto käsittelee tilaukset jä lähettää tilaajalle laskun, jos tilaajan luottotiedot ovat kunnossa. Laskulla on maksuaikaa 14 vuorokautta.


K: Voinko noutaa tuotteet Äänekosken varastolta?
V: Tuotteiden noutaminen on mahdollista. Noudosta tulee sopia ennakkoon sähköpostilla tai soittamalla Nettipakkauksen numeroon. Näin varmistutaan siitä, että tuotteet on pakattu ja varastolla on henkilökuntaa paikalla luovuttamassa tuotteet.


K: Mistä tiedän mitä tuotteiden toimitus tulee maksamaan?
V: Nettipakkaus.fi ehdottaa toimitusta Nettipakkauksen rahtisopimuksella sitten kun tilaaja on syöttänyt toimitusosoitteen postinumeron.